-
Hoe kan ik mijn account aanmaken?
Om uw klantaccount aan te maken, gaat u naar de site en klikt u op het pictogram Mijn account rechtsboven op de startpagina.Klik op "Account aanmaken", vul uw gegevens in en valideer uw account. U ontvangt een samenvattende e-mail ter bevestiging van uw r...
Read more -
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Klik op het pictogram Mijn account rechtsboven op de startpagina. Selecteer links van de "Inloggen" knop 'Wachtwoord vergeten?'U ontvangt een reset-link per e-mail.
Read more -
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
U kunt uw wachtwoord wijzigen via het tabblad "Accountinformatie" in uw account.
Read more -
Hoe kan ik mijn account verwijderen?
Neem contact op met de klantenservice om uw account te verwijderen: - via het contactformulier op de pagina "Contact".
Read more
-
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Zodra uw bestelling is bevestigd, kunnen we deze helaas niet meer annuleren of wijzigen. U heeft echter een herroepingsrecht van 14 dagen. Raadpleeg voor meer informatie de AV.
Read more -
Hoe kan er besteld worden?
U heeft de mogelijkheid om uw bestelling als gast te plaatsen of door in te loggen op uw account. In de gastmodus, zodra het winkelmandje is gevalideerd, moet u het adres en de leveringsmethode kiezen, het factuuradres kiezen, uw bestelling bevestigen, d...
Read more -
Kan ik mijn bestelling telefonisch plaatsen?
Alle bestellingen kunnen enkel worden gedaan via de website.
Read more -
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je hebt de mogelijkheid om de overeenkomst binnen 14 dagen na ontvangst van je aankoop te ontbinden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Producten kunnen alleen ongeopend en indien mogelijk, in originele verpakking ...
Read more -
Hoe vind ik de bestellingen terug die ik heb geplaatst?
U kunt de geschiedenis van uw bestellingen volgen op het tabblad "Bestellingen" vanuit uw account. U vindt daar de referentie, de datum, de status en de details van uw bestellingen.
Read more -
Kan ik mijn leveradres wijzigen nadat mijn bestelling is bevestigd?
Zodra uw bestelling is bevestigd, kunnen we uw afleveradres helaas niet meer wijzigen. Het is erg belangrijk om uw gegevens vooraf goed te controleren. Heeft u toch een foutje gemaakt? Neem dan direct contact op met onze klantenservice via ons contactform...
Read more -
Wat moet ik doen als wat ik heb ontvangen niet overeenkomt met mijn bestelling of als er een artikel ontbreekt in mijn bestelling?
Het spijt ons te horen dat er een probleem is met uw bestelling. Om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen kunt u contact opnemen met onze klantenservice: - via het contactformulier op de pagina "Contact"
Read more -
Wat moet ik doen als ik een beschadigt artikel heb ontvangen?
Het spijt ons te horen dat er een probleem is met uw bestelling. Om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen kunt u contact opnemen met onze klantenservice:- via het contactformulier op de pagina "Contact".
Read more -
Mijn bestelling is niet geleverd maar ik heb wel betaald?
U kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice: - via het contactformulier op de pagina "Contact".
Read more -
Waar kan ik mijn facturen vinden?
Uw facturen zijn toegankelijk via het tabblad "Mijn bestellingen" van uw account. Vanuit deze ruimte kunt u ze downloaden in pdf-indeling.
Read more
-
Met welke middelen kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt uw bestelling betalen door:- Bankcontact- MAESTRO- Creditcard (VISA, MASTERCARD) Betaling met creditcard is volledig beveiligd door het 3DSecure-protocol.
Read more -
Ik heb een probleem tijdens het betalen, wat moet ik doen?
Voordat u uw kaartgegevens opnieuw invoert, moet u ervoor zorgen dat de vervaldatum en het factuuradres correct zijn. We willen je ook vragen om uw rekeningsaldo te controleren. Als u dit allemaal hebt gedaan en het probleem nog steeds niet is opgelost, n...
Read more -
Waar kan ik mijn facturen vinden?
Uw facturen zijn toegankelijk via het tabblad ""Mijn bestellingen"" van uw account. Vanuit deze ruimte kunt u ze downloaden in pdf-indeling."
Read more
-
Waar kan ik uw algemene verkoopvoorwaarden vinden?
Zie onze pagina Algemene voorwaarden.
Read more -
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
U kunt contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier op de pagina "Contact".
Read more -
Waarom heb ik problemen met het openen van de pagina's van de site?
Als u problemen heeft met het openen van de pagina's van onze website, neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we het probleem kunnen oplossen. U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier op de pagina "Contact".
Read more -
Waar kan ik de algemene verkoopvoorwaarden vinden?
Zie onze pagina Algemene voorwaarden.
Read more
-
Wat zijn de aangeboden levertijden en kosten?
De leveringsvoorwaarden en verzenkosten zijn als volgt (exclusief speciale acties en eventuele kortingen inbegrepen):BelgiëLevertijd 1-3 werkdagen*Bestellingen ≤ 50 euro 4,95 verzendkostenBestellingen boven > 50 euro is gratis*Indien een product niet v...
Read more -
Wat gebeurt er als ik bij levering afwezig ben?
Dan wordt je pakket afgegeven bij de buren of bij een PostNL-punt in de buurt. PostNL laat een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen. Je hebt een week te tijd om je pakk...
Read more -
Naar welke landen verzendt u?
Elke bestelling die via de site wordt geplaatst, kan alleen worden geleverd in België.
Read more
-
Wat is een maaltijdvervanger voor gewichtsbeheersing?
Maaltijdvervangers zijn voedingsproducten waarmee je een maaltijd in zijn geheel kunt vervangen om op gewicht te blijven en af te vallen. De samenstelling is strikt gereguleerd en gecontroleerd op Europees niveau om efficiëntie te garanderen en alle beh...
Read more -
Hoe bereid je een warme Havermout Afslankmaaltijd?
150 ml water + 1 zakje Modifast Intensive Porridge krachtig roeren met een klopper of schudden met een schudbeker. Kan worden verwarmd tot maximaal 60 graden.
Read more -
Wat is Modifast Intensive?
Modifast Intensive is een afslankmethode die speciaal ontwikkeld is voor iedereen die op een veilige en verantwoorde manier gewicht wil verliezen. De methode bestaat uit drie fasen. In fase A vervang je alle maaltijden door drie Modifast Intensive maaltij...
Read more -
Gaat Modifast Intensive samen met medicijnen?
Overleg bij gebruik van medicijnen en gezondheidsproblemen steeds met je huisarts alvorens te starten met een Modifast Intensive kuur en volg zijn adviezen op. Je huisarts kan nagaan of er een medische reden is om Modifast niet te gebruiken.
Read more -
Wat te doen bij stoelgangproblemen?
Als je stoelgangproblemen hebt, kan een aantal dingen helpen. Drink voldoende, beweeg regelmatig en maak gebruik van extra vezels in de vorm van rauwkost, zemelen of vezeltabletten. Als deze maatregelen geen verbetering geven, vraag dan je huisarts om adv...
Read more -
Wat te doen bij een minder frisse adem?
Dat is weliswaar een vervelende bijwerking, maar óók een positief teken. Een minder frisse adem wijst namelijk op de aanwezigheid van een hoge concentratie aan vetafbraakproducten. Wat helpt is voldoende drinken, op peterselie of suikervrije kauwgum kauwe...
Read more -
Kan Modifast Intensive door kinderen gebruikt worden?
Alleen op uitdrukkelijk doktersadvies. Kinderen en adolescenten worden geadviseerd een gezonde voeding te nemen en vooral een gezonde, actieve levenswijze te volgen.
Read more -
Ik ben zwanger. Kan ik Modifast Intensive gebruiken?
Tijdens de zwangerschap en het geven van borstvoeding raden we af om welk dieet dan ook te volgen, dus ook Modifast Intensive.
Read more -
Mag ik fase A langer dan drie weken volgen?
Indien je fase A langer dan 3 weken wil volgen, kun je best eerst even contact opnemen met je huisarts.
Read more -
Mag ik naast Modifast Intensive fruit eten?
Fruit past uitstekend binnen een gezond en gevarieerd voedingspatroon. Maar als je in de eerste twee fases van Modifast Intensive zit, raden we fruit af. Fruit bevat namelijk van nature vruchtensuiker (fructose) wat extra calorieën levert en kan leiden to...
Read more
-
Ik heb al vaker eiwitrijke methodes gevolgd, wat maakt Protein Shape zo bijzonder?
Doordat je met Protein Shape strenge dagen afwisselt met lichtere dagen, is het makkelijk vol te houden. Daarbij kun je in het weekend normaal (licht) mee-eten met het gezin of met vrienden. Wel zo gezellig! Bovendien zijn de producten van Protein Shape l...
Read more -
Kan ik de aanvalsfase langer voortzetten tijdens de Protein Shape 3.2.2 methode?
Dit wordt niet aanbevolen. De verschillende fasen zorgen voor een geleidelijke overgang naar evenwichtiger en gezond eten. Hierdoor voorkom je het welbekende jojo-effect. Door de looptijd van de fasen aan te houden, zul je op een veilige manier gewicht...
Read more -
Kan ik de producten van Protein Shape combineren met een ander eiwitrijk dieet?
Natuurlijk! De producten van Protein Shape zijn rijk aan eiwitten, vezels, vitaminen en bevatten slechts +/-100 kcal per portie. Hierdoor zijn ze goed te gebruiken in combinatie met andere eiwitrijke en koolhydraatarme programma's. Kijk even op de pagina ...
Read more -
Kan ik uit eten in een restaurant tijdens de normalisatiefase van de Protein shape 3.2.2 methode?
Absoluut. Kies dan wel voor een lichte en evenwichtige maaltijd, zoals een lekkere salade. Met Protein Shape kun je gewoon blijven genieten terwijl je aan je shape werkt.
Read more -
Klopt het dat als je afvalt, je ook spiermassa kan verliezen?
Tijdens het afvallen verlies je ook altijd een beetje spiermassa, maar de lekkere producten van Protein Shape zitten boordevol eiwitten die juist zorgen voor behoud (en groei) van je spiermassa. Ze zijn daarom extra belangrijk tijdens een dieet of een spo...
Read more -
Zitten er allergenen in Modifast-producten?
Modifast heeft zichzelf tot doel gesteld om de meest uitgebreide en transparante informatie over allergenen te verstrekken, zodat allergische consumenten, met de hulp van hun arts, de producten kunnen kiezen die ze kunnen consumeren. Modifast heeft al jar...
Read more